آیا سایت من نیاز به افزونه سئو سایت وردپرس داره؟
نوشته شده توسط : ساحل

اکثر بازدیدکننده‌ها، سایت شما رو از طریق موتور جستجو پیدا می‌کنند؛ از طرفی هر کسب و کاری اولویت رو میذاره روی جذب مخاطب! ولی اگر رقبا زیاد باشند کار دشوار می‌شه، چون باید بهتر باشید لغایت از رقبا جلو بزنید.

برای این پیشه باید در پیش درآمد استراتژی رو مشخص کنید، یک هاست قوی انتخاب کنید و در گام‌های بعدی روی ظاهر وبسایت پیشه کنید، تقسیم بندی‌ها رو مشخص کنید، درونمایه تولید کنید، ریچ اسنیپت و اسکیما بسازید، عکس بذارید، محصول بذارید؛ چه بسا اون وسطا نظرتون عوض شه یکسری لینک‌ها رو حذف کنید یا ریدایرکت بزنید و …

اما به همین راحتیه؟ خیر. با هستی اینکه وردپرس بهترین CMS برای سئو هست، ولی حتی اگر یک متخصص سئو هم باشید، باز هم به یک افزونه SEO احتیاج دارید؛ همونطور که با هستی برگزیدن پرسرعت‌ترین هاست شاید به افزونه افزایش سرعت وردپرس دربایستن خواهید داشت.

افزونه های سئو توانایی آنالیز محتوای سایت رو دارند و می‌تونند به صورت هوشمند نقاط سستی رو معرفی کنند و یا امکانات خاصی رو در اختیارتون بذارند(مثلاً کش کردن و ساخت ریچ اسنیپت رو در نظر بگیرید).

مفهوم ریچ اسنیپت و اسکیما در افزونه های سئو
ازونجایی که ریچ اسنیپت و اسکیما گرد از عوامل مؤثر برای بهبود سئو هستند، قراره در این مطلب کلی بهش اشاره کنیم. بعد بهتره قبل از معرفی افزونه بهینه سازی سئو، در باره این دو کلمه کاربردی و جالب صحبت بشه.

schema به راستی یکسری دیتا و دستورات هستشرکت آوش تککه به کدهای وبسایت اضافه میشن. این دستورات حکم نشان گذاری محتوای وبسایت رو دارند. اینطوری پس از crawl سایت بدست موتور جستجو، بخش‌های مهم یک سایت، یک نوشته و … مشخص میشه؛ در واقع schema markup یا نشانه گذاری اسکیما دستور ریچ اسنیپت: در نوشتار ریچ اسنیپت چیست به طور کامل به این جستار پرداخته شده. به طور خلاصه rich snippet نتیجه‌ی به کارگیری ساختار نشانه گذاری اسکیما هست. یعنی اون اطلاعات اثر گذاری شده در صفحه نتایج موتورهای جستجو برای کاربر به نمایش در میاد. به این باکس ریچ اسنیپت میگن. ریچ اسنیپت میتونه امتیاز نوشته، پرسش و پاسخ، منو، قیمت و یا خیلی موارد دیگه باشه. تصاویر پایین مثالی از ریچ اسنیپت هستند.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: